Lång middag idag...

Ja, idag har jag egentligen inte gjort många knop. Inte förrän halv två i varje fall. Det blev lite för mycket av det goda hemma hos Jenny igår... Men riktigt kul var det! Tack Jejo! :D

Vid halv två hämtade mamma och pappa mig, och sen hämtade vi Robban på Sjöbo. Mot Vänga och min moster som skulle ha middag för "brudparet", mormor och Lasse. Dom vigde sig för ett par veckor sedan, men det var ett vanligt hederligt borgerligt bröllop så det blev ju ingen fest direkt, men det tog vi igen idag! Kom hem ganska nyligen faktiskt... Det åktes fyrhjuling (inte jag) dracks vin och öl, åts mycket god mat, och ännu godare efterrätt, och så blev det en hel del tjöt också ;)

En hel del bilder tog jag med, men syrran skulle låna kameran så bilderna har hon... Men jag kan ju bjuda på en bild som jag tog på deras "bröllopsdag"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback