Lördag - stan med Linda

Kom hem för en liten stund sedan, blev plötsligt jättetrött!
Det FÅR jag bara inte bli, det ju faktiskt lördag! Gick en sväng med Linda på stan nu på eftermiddagen, kollade in höstmarknaden och så. Visst att det är mysigt, men det var ju tusen gånger roligare när man var liten. Då skulle man ju ha en rolig ballong, helst nån gullig ponny, sen ville jag alltid ha coola halsband, typ med Spice Girls eller Nalle Puh på. Då var man asball! Det allra bästa var ju om man lyckades hitta en t-shirt med Spice Girls också. Och slutligen, när vi skulle hem, ville jag alltid ha en "polkagris-napp" med tutti frutti smak.
Det var tider det!

Ikväll blir det nog till att supa till det hemma hos Linda och Johan. Utgång vet jag inte om det blir, men man ska aldrig säga aldrig ;) Jag försöker få med Robban också, men han verkar ha annat planerat, jävla tråkmåns!

Kanske borde börja prova ut lite kläder till ikväll? Det är ju alltid det eviga problemet... Kan man inte bara ha kläder som man fullkomligt älskar? Tänk vad lätt allt skulle vara då!

Köpte denna på Gina idag...


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hehe, kul att du tycker det :D

Postat av: syrran

Är det inte alltid så? Kläder är alltid problemet. Antingen ser man för "tjock" ut eller så passar den inte på just en själv... Fast den va snygg när man köpte den skakar på huvudet Det eviga problemet... Tack för senast förresten :) Ont i rumpan.

2008-09-28 @ 20:28:38
URL: http://betzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback