Måste Idol vara slut redan?

Damn, jag vill aldrig att Idol ska ta slut!
Vad ska jag nu göra resten av kvällen?!

Jag sitter dock här och funderar på att ta ett bad med lite go musik och hårinpackning, men kom precis på att hårinpackningen är slut... I och för sig så börjar jag sju imorrn, så jag ska nog bege mig mot sängen och John Blund snart...

Men först måste jag och Robban flytta undan blomkrukor, lampor och möbler framför alla fönster i hela lägenheten, det ska nämligen komma några snubbar och byta ut våra fönster imorrn! :D (det var verkligen på tiden...)

Jag köpte förrensten pulver-cappuccino med Marabou från Gevalia häromdagen, och provade den medans jag tittade på Idol, och det var väl kanske ingen höjdare, helt ok, men ingen höjdare som sagt...



Kommentarer
Postat av: åsofski

va synd, ja som hoppades på nått gott drickbart på jobbet ^^

2008-09-23 @ 21:31:42
Postat av: Madde

haha, ja jag med åsof! men jag tar med mig ändå, vem vet, du kanske gillar det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback