Underbara hem

Gud vad skönt det är att komma hem efter en lång dag! Och idag har jag varit helt otroligt trött! Fy satan, jag höll nästan på att somna på jobbet...

Efter jobbet var det full rulle också såklart, jag tog bussen direkt hem till Mattias som fyller hela 24 år idag! Grattis svåger ;)
Och strax efter det att jag kom dit (jag hann inte ens äta smörgåstårta :O ) skulle jag och Robban gå på visning några gator längre ner. Vi letar för tillfället efter en trea, bostadsrätt. Jag vet inte riktigt vad jag känner för
den här lägenheten, den har ju verkligen potential, men efter som man ska köpa den så känner jag att det faktiskt måste "klicka" om ni förstår.
Vid första anblicken dissade jag den totalt, men nu när jag har gått runt och tänkt en del så hittar jag en massa fina grejer som man skulle kunna göra. Snacka om att det vore roligt att renovera! Fast jobbigt också...

Nu ska jag och Jenny planera morgondagen, MSN it is!

(Åsa, har du kryat på dig ordentligt idag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback