Kiligt när man inte kommer på någon bra rubrik...

Åååh, jag vet, jag är verkligen heeeeelkass på att lägga upp bilder på lägenheten... Konstigt nog så får jag nästan dåligt samvete gentemot bloggen när jag glömmer det hela tiden. Skumt det där.

Nåja, vi kan ju alltid glädja oss åt att vi har fint väder här i Borås. Jag hade egentligen tänkt att ha min eftermiddagsfika ute i solen på en bänk, men jag känner mig inte helt hundra idag (lite ont i huvudet), så jag valde bort det och istället sitter jag här! Frågan är ju om det är så mycket bättre...


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Gå gärna in på min blogg och kolla vad jag har gjort i kallkök idag. Vill du ha receptet så kommentera gärna det (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback