Min kära vän John Blund...

...tänkte jag hälsa på om en liiiiiiten stund, jag "ska bara" kolla lite grejer på nätet först...
Eller, vänta, jag har ju en iPhone, då kan jag ju kolla allt på den medans jag ligger i sängen, moahaha! Men näe, vet ni vad, jag är faktiskt helt slut, har verkligen jobbat hårt i lägenheten idag... Och tack vare det så är sovrummet i princip klart för målning/tapetsering, det enda problemet är att vi inte vet vad vi ska ha färger överhuvudtaget...*hmmmm*.


Nåja, "det blir ju fint när det är klart i alla fall", det är ju tur det. (det har man ju aldrig hört förr *ähum*...)
Men vi kommer säkerligen vara lika lyckliga när det är klart som vi var på bilden :)

Kommentarer
Postat av: thkl

lyckligare givetvis

2009-04-23 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback