Visst förtjänar vi ändå lite sol i helgen?

Helgen är egentligen avsatt för jobb i lägenheten, men när det står på varenda löpsedel att det ska vara så himla fint väder så tycker jag nog ändå att vi ska passa på och vara ute en liten sväng.

Wille och Terese har erbjudit sig att komma upp hjälpa oss på imorrn, så då tänkte vi ta en liten picknik innan vi börjar jobba, det låter väl som en bra idé? Funderar på att göra nån god sallad och kanske köpa med mig lite frukt och hallon, blev så sugen på hallon när jag var på City igår! Hallon är nog till o med godare än jordgubbar faktiskt...

Och vet ni förresten, jag och Robban har haft sån himla tur! Vi har så många runt omkring oss som bara kommer upp och hjälper till utan att vi ens behöver be om det. Utan alla er hade vi aldrig kommit så långt (det hade i alla fall tagit betydligt längre tid)! Tack, verkligen tack!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Hejsan!

Jag och ett gäng andra tjejer hade tänkt fixa ihop en liten bloggträff i Borås där vi tar en fika och snackar skit (eller något annat kul). Har du lust att vara med kanske? Vi har inte satt datum än utan det kommer senare.



Hör gärna av dig!

MVH Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback