Sista dagen på Apoteket

Imorgon är det min sista dag på Apoteket.
Det är med blandade känslor som jag kommer lämna denna arbetsplats som jag har haft i nästan 2 år. Jag har en slags hatkärlek till mitt jobb. Riktigt varför passar sig väl inte att skriva här...
Hur som helst finns det personer som jag kommer sakna väldigt mycket (ni vet vilka ni är), och andra mindre.

På ett sätt kan jag känna att det är bra att jag inte får förlängt mitt kontrakt, för det känns som att jag har gjort mitt där. Att det är dags att prova på något nytt, och få nya erfarenheter. Det dåliga är ju att jag inte vet om jag kommer ha någon inkomst överhuvudtaget! Som tur är har ju Robban fast jobb...

Jag vet inte om jag ska börja plugga, eftersom jag inte vet vad jag skulle plugga till i sådana fall... Frågan är bara när jag kommer att komma underfund med det? Nåja, det är väl ingen större brådska egentligen.
Nästa vecka och veckan därpå kommer jag i alla fall att hjälpa Anita att sälja ut det sista
i hennes butik, och även börja packa ner grejer som hon inte har fått sålt. Om ni vill kan ni ju komma och hälsa mig när jag är där ute, och kanske fynda något fint? :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad träkigt med jobbet med tanke på att det är så kasst med jobb just nu!



Fynda något fin låter inte dummt du! Finns det många fina saker?

Postat av: thkl

Blev ju riktigt bra (såklart:)! Ses om en stund...

2009-08-14 @ 07:10:26
Postat av: åsof

ja kommer kanske förbi å kikar i veckan. hiihi. slår en plingeling.

2009-08-16 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback