Hujedamej!

Det var med tämligen ovana fingrar jag knappade mig in på min blogg idag...
Men nu har jag faktiskt något att skylla på! Jag har skaffat mig ett extrajobb som tar upp min tid! Och det känns fantastiskt bra, för i förra veckan fick jag verkligen nog och tänkte "nu jääävlar!" och satte mig och skrev en väldans massa bra personliga brev och CV:n. Och lustigt nog så ringer de från CDON just i förra veckan. Det måste vara ödet.

För övrigt så hade jag en mycket trevlig helg! Jag bjöd hem några tjejkompisar i fredags, som ledde till utgång (det var läääängesen!) och det resulterade i en mycket lyckad kväll :) Och i lördags hade vi lite glöggfest för några kompisar här hemma. Då hade jag laddat upp med hela 6 olika sorters glögg! Fast vi hann iofs inte prova alla... Men på fredag ska hela Robbans familj komma hit på glöggfest så då ska vi väl hinna prova de resterande :)

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av en hög med kuvert innehållandes räkningar. Otippat va? Men också en present från ICA! Man får alltså en gratis Aladdin eller Paradisask plus 50:- att handla för. Så det fick bli en Paradis idag, den är ju klart godast! ;)
På tal om det, jag kanske skulle ta och gå och öppna den? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback