Alla hjärtans dag, hiss eller diss?

Alla hjärtans dag.
Det känns som att den dagen skapar både hat och kärlek. Är inte det konstigt? Och egentligen lite smålustigt... Valentin har namnsdag och butikerna är sprängfyllda med hjärtan i alla dess former! Godis, nallar, kort, med mera med mera...

En del kallar det kommersiell skit. En del tycker att det är en fin dag att vara extra omtänksam på.
Personligen hissar jag Alla hjärtans dag! Jag tycker att det är bra med en dag där folk ska visa mer omtanke mot sina medmänniskor. Det känns som att det är ganska sällsynt nu för tiden... Ta tillfället i akt och var extra gullig mot dom du tycker om!


Kommentarer
Postat av: Johanna är supebäst :)

Hej! Det var längesen jag kikade in på din blogg! Allt verkar bra med dig!? :) Kram

Postat av: Johanna

Hej! Det var längesen jag kikade in på din blogg! Allt verkar bra med dig!? :) Kram

2009-02-14 @ 11:16:50
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback