I love IKEA

IKEA är ju fantastiskt.
Där finns allt! Och lite till... Jag vill verkligen åka dit snart, gärna i helgen om det går. Vi måste ju börja kolla ut vilket kök vi ska ha i den nya lägenheten och så. Vi vet reda nu vilka färger vi vill ha, ganska stilrent med vita luckor och möööörkt trä på både bänkskivor och golv.
Vitvarorna har vi också redan bestämt oss för, det kommer bli svarta vitvaror från Bosch i hela köket, kommer nog bli skitsnyggt!

Det största problemet vi har just nu är att välja vilket kakel vi ska ha... Vi båda tycker ju att glaskakel är riktigt snyggt, men det är dock inte det billigaste...
Och frågan är om man ska vara lite "wild and crazy" och våga ta en cool färg? Men jag är rädd för att man tröttnar... Men okej, om jag hade valt en färg så hade det helt klart blivit limegrönt glaskakel! Det är riktigt coolt.
Eller, om man ska ta en ganska neutral färg, och istället ha färgglada detaljer? Detaljerna kan man ju byta ut när man vill, men om man har ett limegrönt kakel så blir man ganska bunden...
Gud vad svårt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Limegrönt helt klart..

2009-02-20 @ 01:07:42
Postat av: Syrran

Limegrönt! Håller med som fan! :D

Postat av: asof

helt klart glaset!! ja vet hur garna du vill ha de sa lika bra a kora pa fran borjan mafur.. sa kan du ha hur manga limegrona detaljer du an vill ;)

2009-02-20 @ 09:48:57
Postat av: Madde

hehe, då ska jag bara lyckas övertala robban med då ;)

2009-02-20 @ 10:34:46
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback