Jösses Amalia...

Vilken helg! (hittills)
Jag kan sammafatta helgen med ett ord: *puh*. So far. Vi fick nycklarna til lägenheten i torsdags, och då gjorde vi inte mer än att riva ner tapeterna i vardagsrummet som för övrigt lossnade väääldigt lätt.
Tyvärr så var det ju inte lika lätt överallt då... I hallen tror jag (utan tvekan) att det är (var) minst fem lager tapet. Om inte sju. Helt sjukt!
Nästan hela köket har vi tagit bort också...

Jag hade egentligen tänkt lägga upp lite bilder och så, men för det första så glömde jag kameran i Sjöbo-lägenheten, och för det andra så har Robban fortfarande inte grejat mitt Photoshop.

Men nu, mina vänner, är det läggdags för min del. Morgondagen kommer att bli en minst lika lång och jobbig dag som denna så jag behöver all energi jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback