Dagens

Första dagen på jobbet sen förra tisdagen, och allt känns precis som vanligt! Jag har inte uppdaterat på länge, men jag har inte haft ork till det, har varit sjuk hela tiden :( Är väl fortfarande inte helt hundra, men mycket bättre!

Dagens tillstånd: Lite snuvig och hostig, annars bra!
Dagens borde: Diska när jag kommer hem...
Dagens shopping: Lunch?
Dagens frisyr: Uppsatt och kiligt...
Dagens parfym: Får tyvärr inte ha parfym på jobbet : /
Dagens i-landsprobem: -
Dagens klädsel: Tråkigt svart
Dagens planer: Haha, diska! Sen vet jag inte, nåt kul?
Dagens "vill ha": Pengar, pengar, pengar!
Dagens fundering: Ska man hitta på nåt kul ikväll, och i så fall vad?
Dagens behov: En god middag
Dagens "vill helst slippa": Måste säga diska igen...
Dagens bästa: Att jag är ledig imorrn! :D
Dagens mat: Bakpotatis med skagenröra
Dagens låt: Har inte lyssnat på nån musik alls idag, tragiskt nog : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback