Dagens

Nu börjar jag om 10 minuter, jag ska räkna narkotika med Mirja (Åsas mamma), så det fick bli en tidig morgon för min del... Men det gick bra! :)

Dagens tillstånd: Bra, fortfarande snuva och hosta dock
Dagens borde: Nja... Ha med mig matlådor till jobbet oftare?
Dagens shopping: Inget so far
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens parfym: -
Dagens i-landsprobem: Pass
Dagens klädsel: Svarta jeans och marinblå kofta
Dagens planer: Åka skridskor! :)
Dagens "vill ha": Lön!
Dagens fundering: "Hoppas denna dagen går fort..."
Dagens behov: Oooh... Kaffe kanske? Eller thé
Dagens "vill helst slippa": Hade ju gärna sluppit jobbet och vart ledig istället ;)
Dagens bästa: Att få åka skridskor efter jobbet!
Dagens mat: Bara ätit frulle än...
Dagens låt: Rollings Stones - Under my thumb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback