Ett nödvändigt ont...

Finns det något som jag tycker är tråkigt så är det att diska.
Eller ja, städning över huvudtaget. Jag hade faktiskt kunna tänka mig att anlita en städerska... Tänk vad härligt om det alltid skulle vara rent när man kom hem?! Och tänk vad mycket roligare saker man skulle kunna göra istället för att städa? Och, det viktigaste, tänk vad många förhållanden som skulle hålla längre... Jag tror att det är en stor grund till att många går isär, ärligt talat!
Undrar just hur många timmar jag och Robban har spenderat genom att gräla om vems tur det är att diska...

Men samtidigt skulle det nog kännas skumt att ha en främmande människa som rotar runt i ens hem... En del grejer är ju väääldigt privata, om ni fattar vad jag menar ;) haha!

Bye bye bloggen, och hej diskborsten!


söt disktrasa från
kitsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback