Jobba, shoppa, fynda, fika

Rubriken får bli en liten fin sammanfattning av min dag!
Jobbar gör jag ju varje dag, så det är ju inget nytt precis...
Efter jobbet var det meningen att jag skulle hänga med Robban och kolla på kläder i Knalleland, men han hittade bara en tröja... Inte ens JC eller MQ hade nån snygg skjorta?! Bort med rea-skiten och in med alla nya, fräscha, snygga grejer säger jag!

Senare hade Faith förhandsrea, och jag stod där i provrummet med famnen full av grejer och Linda fick vara smakråd, men jag köpte till slut bara en härlig tisha... Vi avslutade dagen med en mysig fika på Café Viskan, en riktigt bra dag med andra ord!

Och just i detta nu sitter jag och syrran och försöker planera in en långweekend till huvudstaden i vår för att kolla på Bounce. Och shoppa då givetvis. Problemet är ju bara att jag ska få ledigt från jobbet också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback