Lite bra musik?

Ja, jag vet med all säkerhet att mina vänner kommer få sig en smärre chock när de väl klickar sig in på min blogg och ser hur mycket jag har uppdaterat på en dag. Men ja, just nu är Robban och Wille i sovrummet (haha, jag fattade först nu när jag skrev det hur det lät...) och pratar eller nåt... Tror att Wille läser Robbans "Illustrerad Vetenskap" och Robban går igenom Wille mobil... Och sitter här framför datorn, och lyssnar på musik helt själv... Med min drink då givetvis... 

Kvällens spellista hittills:
Dio - Holy diver
Petter - Det går bra nu
Takida - Handlake village
Crazy Town - Butterfly (grymt bra!)
ACDC - Rock n roll train
Rolling Stones - It's only rock n roll
Million Stylez - Miss fatty
Petter - Cecilia synd och Fredrik snortare
Ebba Grön - 800 grader
Waldo's People - You drive me crazy (rekommenderas!)
m.fl.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

fin blogg.. bra låtar!

Postat av: Fredrik *Frisören

Älskar musik men just nu lyssnar jag mest på radio musik!

2009-01-10 @ 11:34:06
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback