Mitt 2008

Jag satt och funderade förut idag, över året som gått och vad som har hänt under 2008...

Det som jag minns starkast är den 25 januari, då pappa ringde och berättade att Sally var borta. Att hon hade dött samma morgon. Jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på det, och jag har ännu inte förstått att hon faktiskt inte finns längre. Det blev många sömnlösa nätter, och nätter där jag ibland grät mig till sömns.


När jag fyllde 20 och hade min 20års fest i juni kommer jag också väl ihåg, det var en väldigt rolig fest! Hela den sommaren var riktigt lyckad faktiskt!


 Vi firade i vanlig ording midsommar i Varberg.


Jag och Robban åkte till huvudstaden med Mattias och Cicci i juli, där vi var på Gröna Lund, Hard rock Café, Spy Bar, Riche, Allsång på Skansen och grabbarna kollade på Elfsborg medans jag och Cicci drack dinkar och åt vitlöksbröd.


Vi hade också en hel del fester där det spelades mycket Guitar Hero och spelades bra musik och dracks goda drinkar. Tråkigt nog var vi lite dåliga på att ha fester i slutet på året, men det får vi ta igen genom att ha desto fler detta året!


Under 2008 var jag (och är fortfarande) en riktig "hemnet.se-fantast". Och det resulterade i en hel del visningar för våran del, och även 3 budgivningar, och samtliga förlorade vi... Och i dagsläget har vi inget på G, än så länge, men vi väntar och hoppas på att "vår" lägenhet kommer snart!

Jag bjöd en massa brudar hem till mig och hade sexparty i oktober, som blev väldigt lyckat! Många goda skratt, goda tilltugg, roliga danser och lite annat smått och gott!


En av mina allra bästa vänner, Åsa (a.k.a Åsof), lämnade mig i december för att åka till varmare breddgrader. Just nu är hon i Thailand och partar loss och solar och badar, men i Borås är det fortfarande väldigt tomt utan henne...


Robbans farfar var tråkigt nog tvungen att bli inlagd på sjukhus efter en propp i hjärnan. Vi fick fira jul utan honom, men vi var såklart och hälsade på honom på julafton. Det kändes jättejobbigt att se honom så dålig... För några dagar sedan fick han som tur var lämna sjukhuset, och istället flytta till ett sjukhem.

Jag, Robban, Wille och Terese bestämde oss för att åka båt till Danmark, Fredrikshamn i december. Vi köpte en jävla massa sprit, vin och öl, vi badade på ett badhotell, Robban och Wille drack upp ett helt "tower" med öl, och ja, sjävla båtresan blev ett totalt fiasko när vi insåg att det var vi och max 30 pers till... Inte mycket till festbåt det inte.. haha!


Min kära pappa fyllde 50år den 19e december, och hade också en väldigt rolig fest den dagen!


Julen spenderades på tre olika ställen, julafton hos Robbans familj, juldagen hos min farmor och annandagen hos min mormor. Sammanfattningsvis så kan jag säga att det var bra jobbigt att flänga...



Kommentarer
Postat av: asof

2009-01-11 @ 12:57:55
Postat av: asof

hej hjartat. over en manad har gatt a snart e ja hemma me boxen hos dej ;) hihi. kramkram

2009-01-11 @ 13:00:13
Postat av: Maria

hehheheh..visst;)

ha en bra dag..kraaam

Postat av: Maria

hehheheh..visst;)

ha en bra dag..kraaam

2009-01-14 @ 13:33:57
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback