Par-lista

Jag såg att Egoina hade gjort en "par-lista", och i brist på annat kul ikväll så tänkte jag också göra den :)

Vad heter ni? Madeleine och Robert (jag uttalar det alltid Råbärt, mkt uppskattat!)
Hur träffades ni? Haha, på Lunarstorm, tro det eller ej.
Är ni förlovade? Nope...
Bor ni ihop? Ja, i en tvåa på Trandared, just nu iaf...hehe.
Har ni barn? Inte vad jag vet :P Men Robban har iofs kallat mig "mamma" några ggr...
Har båda körkort? Ingen av oss...än så länge, hihi!
Isåfall, vem kör bäst? Får vi se ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det gör jag, och det var jag som kysste Robban :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det minns jag däremot inte...
Vem är äldst? Robban är äldst med sina 22 år, och jag är 20 år!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Robban skorpion.
Vem fyller först på året? Jag!
Vem är längst? Robban
Vem sjunger bäst? Haha, jag tror faktiskt att vi är lika dåliga... Men Robban kan ju iaf spela gitarr, jag är inte det minsta musikalisk!
Håller ni i handen på stan? Ibland, beror lite på humöret :P
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaaa... Alltså jo, vi träffades ju först under två veckor, och sen hördes vi inte av på mer än ett halvår, och sen blev vi ihop, så ja!
Blev du kär i första ögonkastet? Nae... Första gången jag träffade Robban så var han en helt annan person... Haha, han trodde typ att han ägde världen :P
Har ni någon speciell låt? Metallica - One
Har ni några "fri kort"? Haha, jag hoppas att jag har frikort på Markus Fagervall ;) Robban vet jag inte...
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, på Cypern. Och Danmark.
Vilket är ert bästa minne? Oj... Shit vad svårt... Jag vet inte, men när vi var på Cypern så var det ju väldigt mysigt förstås... Haha, jag får återkomma!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? En brukar oftast sitta vid datorn och den andra vid teven, visst låter det mysigt?!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo, det gör vi nog...
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Haha ja, jag bodde fan två mil från stan...dödens tråkigt!
Blir du lätt svartsjuk? Jag är nog mer svartsjuk än Robban iaf ;P
Brukar ni bråka? Nä, inte så farligt...
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag gillar att Robban är bredaxlad och inte så "tanig", och så gillar jag hans händer! Robban gillar nog min rumpa tror jag :P
Brukar nån av er prata i sömnen? Robban gör det nästan varje natt...


Kommentarer
Postat av: Egoina

lunarstorm! haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback