Chokladpralin=lakrits

Idag hade jag mitt efterlängtade besök hos frissan. Jag förklarade hur jag ville ha det, ta lite i topparna och en fin chokladbrun färg. Men tyvärr är det ju så att den bilden man har i huvudet inte alltid återspeglar verkligehetens resultat. Så var det i detta fallet.
Jag hade väntat mig att ha en chokladpralin-brun-härlig-färg, att folk liksom skulle bli sugna på choklad när de såg mitt hår! *mmm*
Men ja, istället blir nog folk sugna på lakrits... Nåja, jag får väl tvätta håret väldigt mycket nu de första dagarna, så kanske färgen går ut litegrann...
Damn...


Kommentarer
Postat av: thkl

mmm lakrits!

2009-07-01 @ 22:06:23
Postat av: Jejo

Jag gillar också lakrits!

Postat av: Madde

haha va bra att ni gillar lakrits ;) det gör ju iofs jag med hehe!

2009-07-02 @ 14:50:03
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback