Danmark v28

Lite sent, jag vet, men som ni vet var ju jag, Robban, Wille och Terese i Danmark v.28! Det var en riktigt bra semester måste jag säga, härligt att åka med Wille och Terese för då vet man att det blir kul :)


På båten från Gbg till Fredrikshamn

Nu har vi kommit till Fredrikshamn!

Efter F-hamn åkte vi till Skagen

Minigolf på Jambo Camping i Saltum (kan vara världens bästa camping för övrigt!)

Här kunde man diska och laga mat, helt nytt! Fast vi grillade mest... Ja, och en stor fin grill hade dom med som man fick låna!

Inuti vårat fina tält :)

Inne på Fårup Sommerland

Inne på Fårup Sommerland

Under vattnet på Fårup Sommerland

Lökken

Hela gänget på Lökken! Jag kan säga att det var rätt mycket tunga,sandiga backar att ta sig upp för... Mjölksyra? Nejdå!

Etfer Lökken åkte vi och käkade på världens mysigaste ställe, Mama Rosa! Där hade dom världens godaste pizza oxå!

Vi lyssnar på musik och dricker utanför tältet i solen :)

Lekplatsen!

Legoland

*Zzzzzz*

Inne på Legoland åkte vi en väääldigt lame version av Flumride. Vi kom även underfund med att Legoland är mer anpassat för lite mindre barn och inte såna som vi...

Och jämte Legoland låg Lalandia, ett sjukt grymt badland! Det fanns helt brutala rutschkanor där inne, åk dit!

Jag och Robban i rummet på vandrarhemmet i Köpenhamn innan vi gick ner till vandrarhemmets bar för att utnyttja Happy Hour'n!

Wille och Terese nere i baren

Haha, en butik som hette Pitten!

Vi inne på krogen! Det var den fjärde krogen vi gick till! Den första gick vi i en timma för komma till, för att sedan inse att det var stängt! Den andra var man tvungen att stå med på en lista för att få komma in, den tredje skulle man vara över 30, och den sista, fjärde gången gillt, stannade vi på ända till 4 på morgonen! (behöver jag nämna att vi skulle gå upp halv 9?!)
I rökrummet där stötte jag och Terese på två italienare som trodde jag var italiensk. Jag --> "Öhm, no aj äm Schwedisch." Terese --> "Änd shii has too schildren, änd aj häv won". Och ungeför 3 sekunder efter de gick spydde den ena i ett hörn. Fräscht.


Terese och jag

Blondinen tyckte att våra grabbar va söta, och brunetten va lebb och gillade Terese, härligt va?

Omelett!

Dagen efter vår vilda utekväll sitter vi och äte frukost och en snäll människa frågar om hon ska ta kort på oss alla!

Vi åkte också en Köpenhamns-version av Paddan! Väldigt trevligt!

En mysig husbåt i Köpenhamn!

Sen gick vi in på Tivoli en sväng!

Wille var faktiskt rätt grym på att skjuta pilbåge!

På väg hem till Borran! (jag mådde rätt illa just då, därav minen...)



Kommentarer
Postat av: Jejo

Vad kul med lite bilder! Ni verkar ha haft det toppen;)

Postat av: Madde

Ja bättre sent än aldrig säger dom ju ;) hihi

2009-07-23 @ 10:48:13
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag har alltid gillat Trandared. Vet du om hon fortfarande är intresserad? Jag flyttar till Göteborg den 1 Oktober. Du kan ju höra av dig så snart som möjligt när du vet.

Och ja, jävla skitlöner. Fan..:/

Kram kram

2009-07-24 @ 15:45:24
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oooh okey... =) Jag har en som frågade före men han har inte bestämt sig än hur han vill, men annars skickar jag iväg ett sms till Linda. Ha en fin helg. :D kram

2009-07-25 @ 00:34:11
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback