Fan vad tråkig jag är nu för tiden...

Både här på bloggen, hemma och socialt!
Bloggen är sjukt tråkig nu för tiden, jag orkar nästan aldrig uppdatera, och när jag väl ska göra det så har jag glömt mitt minneskort i "bygget". Det är tråkigt utan bilder!Plus att jag för läääängesen snackade om att jag skulle fixa en ny bloggdesign. Har jag gjort det än? Nä.

Här hemma får jag inte gjort någonting. Det ser ut som ett totalt bombnedslag. Tvätt, disk, post och en massa annan skit ligger överallt! Varken jag eller R orkar när vi kommer hem så sent varje dag...

Jag försummar alla i min bekantskap, de enda jag hinner träffa är min jobbarkompisar och de som hjälper till i "bygget". Jag blir tokig snart...

Men faktiskt, framför allt, så försummar både jag och R oss själva! Jag som verkligen vill ha tid med träning har inte det, och jag vill verkligen laga bra mat varje dag, men det hinner jag inte. R älskar att spela tv-spel och kolla klipp på Youtube, men så fort vi kommer hem däckar han först i soffan, och tätt därefter kommer jag...

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback