Nattuggla som jag är...

Jag är verkligen inte trött! Det är näääästan så jag funderar på om jag ska städa lite... Eller, så kan jag ju fylla i en helt sjukt lång lista!?

Jag väljer listan!

Lovar du att vara ärlig? Haha, okej då ;P
Du heter: Madeleine
Smeknamn: Madde, Mafur, älskling *hihi*
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, men gud, sånt där kan inte jag tänka på när jag är ledsen!
Beroende av: Choklad
Vem behöver du mest just nu: En städerska?
Vad tror folk om dig? Har faktiskt ingen aning...
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Oj... Ehm...mina ögon kanske?
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, det beror ju helt på situationen
Hur imponerar man på dig? Med humor!
Brukar du skratta för dig själv? *hahaha*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Okay gott:) men har du o linda bestämt någon tid,eller när kan du? Kraam"
Var bor du? Borås
Trivs du där: Ja oh ja!
Äger du några converse: Yes, ett par vita (dom brukade vara vita iaf)
Sprit, cider, vin eller öl: Verkligen inte cider iaf
Brukar du bli för full: Brukar är väl o ta i, men det har ju hänt :P
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Nope
Nästa mål i ditt liv: Komma underfund med vad jag vill bli när jag blir stor!
Hur svarar du i mobilen: Aaa det är Madde
Vem ringde du senast? Robban
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Älskar dig! Gonaaaatt!
Antal timmar sömn inatt: Moahaha, har inte sovit ännu ;)
Sov du ensam: Jag kommer ha sängen för mig själv ja...
Brukar du komma i tid: I sista minuten snarare...
När mår du bra: När jag vet att alla runt om mig mår bra!
När blev du fotad senast: Idag :P
Hur känner du dig nu: Pigg!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tråkigt nog...
Vad tycker du om fötter: Fula
Vad saknar du: Ett överflöd av pengar
Hade du en bra kväll igår: Jodå, var ute och åt med Robbans familj :)
Favorit dryck på morgonen:
Rakar du benen: Nä, jag kör "gorilla-style"... moahaha, närå, jag rakar :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 22 och framåt
Är du blyg? Jo, det är jag nog...
Sysslar du med någon idrott: Nope
Vill du hellre ha mail än brev: Brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa
Har du spytt offentligt: Hmmm det har jag förträngt i så fall...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allt
Är du nöjd med ditt liv: Jodå, det knallar och går :)
Är du bortskämd: Verkligen inte!
Vad gör du i morgon: Målar hallen i "bygget" kanske? Eller vardagsrummet, eller köket, eller...
Vad är det värsta du vet? Det absolut värsta jag vet är folk som slafsar och smaskar när dom äter! Jag vill inte seeee er söndertuggade maaaat!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning
Vad behöver du just nu? Städhjälp
Vad längtar du till? Jag längtar tills "bygget" förvandlas till ett hem!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo
Vad använder du för shampoo? Den orange/gula flaskan från Elvital
Vad är det finaste du fått? Oj, vad svårt! Alltså Robban är ju den bästa som finns, men han har jag ju inte "fått" ;P
En speciell dag du minns:  11 april
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Klart ;)
Om fem månader: ...är det augusti?
Du samlar på: Fina kakburkar och Iittala ljusstakar :)
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Robban
Gillar du golf: Ja, minigolf funkar
Vilken tid gick du upp idag: Strax innan 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Nu är det ju natt, och jag har inte sovit nåt ännu, så nej.
Har du strumpor på dig nu: Nope, tofflor is the shit
Vad ska du göra ikväll: Haha, försöka bli trött?
Är det okej att gråta: Jaaa det är det väl?
När grät du senast: Minns ej
Laddar du ner musik och film från Internet: Nja, jag har ju övergått till Spotify...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Renover badrummet i "bygget" också, rest, shoppat och lite till :)
Bär du glasögon eller linser: Linser på dagen, glasögon på kvällen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä, spelar ingen roll!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Lite olika... Från 08.30 och framåt typ
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: Inte livsnödvändigt för min del, men gärna
Vill du ha barn: Ja, två räcker!
Solar du ofta: Tyvärr inte, så folk får ha på sig solglajjer när vi träffas så de inte blir bländade...
Är du bra på att laga mat: Helt okej
Gillar du att dansa: Dansar aldrig nykter *lalalalaaaa* ;)
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Jag var vig när jag tränade gymnastik
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Bara det är choklad så är jag nöjd
Tror du på ett liv efter döden: Jaaa, så lätt kommer man väl inte undan?
Tycker du om sushi: Mums!
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad?
Har du tandläkarskräck: Nae, fast jag tycker ju inte att det är roligt heller...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Haha, kvälls tror jag nog...
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt
Biter du på naglarna: Nej usch!
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: Hinner inte nu för tiden!
Senaste låt du hörde: Renegade Five - Running in your veins (just nu faktiskt)
Vad gör du på helgerna: Jobbar på "bygget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback