Renovering, trötthet & huvudvärk...

Renovering, trötthet & huvudvärk
Detta är numera min vardag... Det är riktigt tungt att gå upp på morgonen nu för tiden alltså. Och Magnecyl har blivit min nya frukost, yummie! Men som tur är så är ju detta bara en period, det kommer ju inte hålla på så här hela livet som tur är... Missförstå mig inte nu, det är verkligen hur kul som helst att få renovera SIN EGNA lägenhet (som man ÄGER), men även om man kanske inte vill erkänna det så blir man även väldigt trött...
Usch, egentligen vill jag inte gnälla om det heller, jag känner många som varit med om samma sak som vi, och dom har jag inte hört något gnäll ifrån...

Och vet ni? Jag var nästan hundra procent säker på att jag och Robban skulle börja bråka mer än vanligt nu med tanke på renoveringen och det, men tvärtom så har nog båda hamnat i något slags lyckorus. Är inte det knepigt? Fast också bra då förstås...
Haha, fast det kommer säkerligen bli en del vilda "diskussioner" när vi väl ska börja välja alla material och så... Som tur är så har vi gaaanska lika åsikter när det kommer till material och inredning, tur det!

update: Det är väl lustigt. Jag skrev detta inlägget som ett utkast för några timmar sedan, och nu har det precis haglat ord som "idiot" "du är ju dum i huvvet" osv osv... Mysigt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback