Sorry...

Sorry för den dåliga uppdateringen!
Jag hade nog egentligen trott att jag skulle uppdatera en hel del nu under tiden som vi renoverar, men tvärtom så blir det nästan inga inlägg alls. Jag varken tid eller ork känns det som. Vi åker ju direkt till Sjöbo och grejar i lägenheten efter jobbet, och sen på kvällen när vi kommer hem äter vi kvällsmat och sen är det läggdags. Ungefär.

Men jag måste nog faktiskt bättra mig, för det skulle vara superkul att ha något att gå tillbaka och titta på när allt är färdigt. Hur lång tid allt tog, vad man gjorde och hur allt såg ut. Så ja, jag ska göra ett nytt tappert försök i alla fall! Plus lite bilder då förstås...

Och jag vet att jag vanligtvis inte brukar uppdatera vid denna tiden, men idag så tog jag mig en fika vid datorn istället för fikarummet :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: tack så hemskt mycket!

Jätte mysig header förresten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback