Long time no see

Vi har alltså fortfarande inte något internet hemma ännu (vad fasen har hänt egentligen?!), så det är ju lite glest mellan inläggen nu för tiden... Men jag har tagit varje chans jag får att låna en dator när jag är hemma hos folk, så något enstaka inlägg har det allt blivit.

Förra veckan var ju som sagt en händelserik vecka med mycket inplanerat, och denna veckan är nog lite mer lagom inplanerad (passar mig lite bättre faktiskt), så nu kommer vi nog ha tid över att greja i lägenheten också vilket är positivt. Det har ju stått stilla ett bra tag nu...

Haha, förresten, kan ni gissa vad vi (jag, Robban, Linda, Wille och Terese) gjorde igår? Vi tältade! :D Eller ja, egentligen så satte vi bara upp vårt nyinköpta tält för att kolla så att allt var som det skulle, och det var det ju! Vi ska nämligen tälta i princip alla nätter när vi ska åka till Danmark nu i juli...

Usch, jag tycker att det är jobbigt att rabbla upp allt som hänt i helgen, känns som att det bara blir en massa babbel! Blir ju jobbigt och läsa allt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback