Min vecka

För första gången på länge har jag en vecka full med en massa roliga grejer (förutom tvätten då såklart)! Det var längesedan min kalender var så full med massa klotter, haha!

Måndag (igår) - Syrran och farmor kom på besök
Tisdag - Planera Danmarksressan med Wille och Terese
Onsdag - Dreamteam-fika (jag, Jenny och Åsa)
Torsdag - Fika med Linda och SaraCafé Viskan
Fredag - Ledig än så länge...
Lördag - Eurovision, fast jag ska vara chaufför åt mamma och pappa (dom ska på grillfest), så vi får se hur mkt jag hinner se...
Söndag - Tvätta 12-16


Dreamteam - Åsa, jag och Jenny


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Låter precis som du säger som en bra vecka!



Vad kul att följa er renovering. Ser riktigt bra ut än så länge! Kraam /Katta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback