Finbesök här hemma


Igår var jag hos mamma och pappa för att fira mammas födelsedag i efterskott, och att det var fars dag såklart! Mamsen fick presentkort på Len Hud och pappsen fick biobiljetter, så på torsdag ska hela familjen Frendin gå på Michael Jacksons "This is it", ska bli himla mysigt! :)
Efter alla hade åkt hem från "kalaset" så gick jag och pappa en sväng med alla hundarna, och då bestämde jag mig även för att "låna hem" lilla pensionären Donna.
Jag tänkte att hon kanske skulle tycka att det vore skönt med lite semester från de brötiga killarna där hemma ;)

Just nu sitter jag i Telias telefonkö och Donna sussar gott i soffan bland alla kuddar... Känns som att jag kommer få sitta här ett tag... 


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Vilken söting! Vad mysigt att låna hem henne ;) Ha det gott! Kram Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback