Jag tycker IKEA är toppen, men...

...det är mindre roligt när man lyckas köpa saker som är felkonstruerade.

Jag var ju som sagt på IKEA idag med Terese. Först och främst för att köpa nya stolar till vårt nya matbord (sen blir det ju alltid en massa annat givetvis ; )

När vi kommer hem och ska skruva ihop samtliga stolar så är det sjlälvfallet fel på en av dom... Detta innebär att jag måste åka ÄNNU en gång till IKEA! Och eftersom att det inte den närmaste vägen dit så känns det mindre kul... Nåja, Terese ska i alla fall hänga med imorgon också och hålla mig sällskap, snäll som hon är! : )

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh vad träligt när det inte stämmer! Men du borde ju kunna kräva reseersättning för det väl? Om ni har långt menar jag. Hoppas det löser sig! Vilka stolar blev det? Kram Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback