Kaninba...öhm kanelbulle menar jag!

Om ni inte har märkt det så är det kanelbullens (jag är på väg att skriva "kaninballe" heeeela tiden!) dag! Så givetvis har jag ätit en och annan bulle, två närmare bestämt.

Igår var Mattias, Cicci och Wille hemma hos oss, och vi hade det väldigt trevligt! Jag hade dagen till ära införskaffat mig nya martiniglas och inhandlat ingredienser till Cosmopolitan! Blev för övrigt väääldigt gott! :) Gjorde även Blue Lagoon/Isbjörn med sockrad kant, inte heller dumt! Kanske skulle bli bartender? ;)

I detta nu spelar jag Bingo (det är s.k "vip-timme) och förbereder mig för att kolla på Ensam mamma söker. Ska kolla på det ihop med Ben och Jerry tänkte jag! ;)


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Såå mysigt det låter! Jag åt också några kanelbullar på kanelbullens dag, ett måste ju!



Svar; Ah okej, FL/Y lampan är också riktigt snygg.Ha en fin helg. Kram Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback