Toodeloo!

Ja idag var jag alltså på jobbintervju. Trodde jag.
Som sagt så trodde jag att skulle på intervju för en specifik tjänst (kundtjänst på Scandic/Transcom). Men det visade sig att det företaget jag var på, Student Consulting (som rekryterar folk åt Transcom), inte hade fått klartecken att rekrytera folk ännu. De väntar alltså på att Transcom ska säga att dom behöver folk.
Så Student Consulting skulle höra av sig till mig när Transcom hört av sig till dom...

Nåja, det ska väl lösa sig det med...


Kommentarer
Postat av: åsofski

uu men de va ju faktiskt preis sakmma sak för mej. va ju på intervju på manpower typ nån månad innan ja fick börja ju.. va ju där innan midsommar å fick börja sista veckan i juli. knasigt de där!! håller tummarna så kanske vi blir jobbarkompisar igen,hade ju varit underbart :D

2009-09-29 @ 20:38:56
Postat av: Malin - Hockeyfruga

snurrigt det där, håller tummarna iaf:)

Postat av: Anki

Hej Madde!



Vi har det jättebra här borta =) Yes, han har fått fast på en resturang här, och vad gör man när det är sån jobbtorka i Sverige!

Du får också söka jobb här, du får garanterat en anställning =P



Kram!!

2009-10-01 @ 22:54:04
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback