Lite halvt kaos...

Just nu sitter jag här mitt uppe i mitt "packningskaos". Imorgon förmiddag ska nämligen jag och min kära syster ta tåget upp till hufvudstaden och kommer inte hem förrän måndag kväll! Det ska bli skönt! Och det är även imorgon vi ska den mycket efterlängtade föreställningen med Bounce, som också är deras sista.
Sen kommer vi givetvis shoppa en del också, det hör ju till, och äta god mat!

Jag brukar alltid skriva listor så fort jag ska göra något, så jag har såklart gjort en packningslista, och det är ju bättre bra... Att jag vet att jag ska ta med tre tunikor... Men frågan är VILKA? Och VILKA skor? Och VILKEN jacka? Och VILKA byxor?
Ja, ni förstår grejen...

Hur som helst är jag så pass i mina sinnes fulla bruk att jag kom på att vi måste ha musik där uppe också! Så det är vad jag pysslar med just nu, gör lite olika spellistor som kan passa bra vid olika tillfällen. (och så dricker jag pilsner samtidigt, jag tycker pilsner låter godare än öl...)

Nåja, nu ska fortsätta att packa bland annat (måste hinna mysa med Robban också), så kort och gott, hoppas ni får en trevlig helg, för det ska jag ha! : )

Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

jaa jag gillade den tshirten skarpt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback