Att det kan göra så förbannat ont...

Allt rullade på väldigt bra ett tag tycker jag, kändes som att det mesta var på topp. Tyvärr så händer det oförutsägbara, hemska saker ibland som gör att hjärtat slits itu.

En av familjens hundar, Jocke, skadade sig när han busade i en hage hemma hos mamma och pappa... Skadan var tyvärr så allvarlig att vi var tvungna att ta bort honom.
Det gör så förbannat ont i mig. Det går inte att beskriva.
Jocke var en sån där glad skit som alltid gjorde att man kände sig välkommen. Störst var han också, men också mesigast ;) Så fort mamma skulle klippa hans klor, och han fick syn på klotången, så sprang han och gömde sig under köksbordet, haha! Han var även lite av en "polis" hemma. När han tyckte att några av de andra hundarna var för brötiga så gick han emellan och fick ordning på dom.
Du ska veta att jag tänker på dig älskade gubben, hela tiden. Jag är säker på att du, Sally och Ricky busar tillsammans nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback