Barnrum i rosa och grönt

Personligen tycker jag att utrymmet under sängen ofta går till spillo, därför gillar jag denna från Micki väldigt mycket! (den finns även med gröna lådor.) Sedan har jag alltid tyckt att serien "Expedit" från IKEA är väldigt praktiskt, då man kan ha det lite som man vill, på höjden eller på längden, det fungerar vilket som! På Parts of Sweden finns det många olika tillbehör och belysningar till olika IKEAmöbler, men många fyrkantiga lådor från andra ställen, tex Ilva, passar oftast till expediten :)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Åh, vilka fina grejer du har lagt upp! Vill ha nästan allt. Gillar taklampan, vill ha en sån till storarummet. Men jag hittar inte stolarna på EM:s hemsida.

Postat av: Madde

haha, kan vara för att jag skrev fel ;P de är från MIO! :D

2010-12-21 @ 18:02:16
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Jejo

Omäh;)

2010-12-21 @ 19:08:04
URL: http://jejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback