Fredagskvällen

Fredagskvällen
spenderade jag hemma hos mina kära föräldrar, vi kollade på Idol (såklart) och åt tacos och annat smått och gott! Himla mysigt var det, och underbart att få mysa med min fina älsklingsvovve Tyke :)
De andra hundarna Åke och Fåzzie var också väldigt kelsjuka, och det är verkligen nåt speciellt med hundar alltså... Jag önskar att jag hade möjlighet att ha Tyke här hemma hela tiden, men tyvärr så funkar inte det i nuläget... Han har det bättre ute hos mamma och pappa!

Samtidigt som det var väldigt mysigt och trevligt igår, så var det också väldigt jobbigt... Det fattades två fina hundar som vi har förlorat detta året, och det märktes verkligen, det var så tomt...



Bilden är på Fåzzie från i somras när vi passade honom en dag, så liten han var då!

Kommentarer
Postat av: åspfsy

GUUuuu så söööt!!

2010-12-11 @ 13:31:58
Postat av: Sanne

Åh tack! Hur är det med dig? Vad gör du nuförtiden? :)

Postat av: Syrran

Det var ett grymt gulligt kort! Hahaha, en ritkigt Fozziebild! ^^

2010-12-11 @ 18:44:25
Postat av: S

2010-12-12 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback