Väggprydnad

Här hemma har vi inte en enda tavla uppsatt, vilket är lite tråkigt. Tycker det känns väldigt opersonligt just nu. Men jag tycker ändå att det är bättre att man väntar tills man hittar något som man verkligen vill ha, och inte bara sätter upp första bästa. För att det ska bli bra krävs lite funderingar faktiskt ;)

Jag har kommit såpass långt att jag har kommit på att vi ska ha en så kallad "tavelvägg" ovanför soffan. Tänkte att det ska vara lite blandade motiv, både foton, planscher, LP-skivor och vanliga tavlor. Tror att slutresultatet kan bli riktigt bra :)

Bilden ovan har jag länge varit lite kär i, så den får nog bli den första delen i tavelväggen! Gärna med en svart ram runt om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback