A great day indeed!

Det känns som att en del pusselbitar börja falla på plats så smått i mitt liv just nu.
Jag har äntligen kommit på att det är Butikskommunikatör jag vill plugga till (hoppas bara jag kommer in), jag har haft ett perfekt extrajobb med bra lön sen december och det bästa av allt;

Jag ska börja extrajobba på Iittala Outlet på torsdag!! Lyckan var total när de ringde mig idag... Jag lämnade ju in en spontanansökan där i höstas och var på intervju för en tid sedan, men just då hade de bara behov av en extra, men nu behöver de ännu en och då ringde de mig! : )



Kommentarer
Postat av: thkl

Woohoooo!

GRATTIS!! Rolig nyhet att läsa :-)

2010-02-10 @ 11:22:52
Postat av: Anonym

hej! läst att du jobbar lite på cdon. hur kommer man i kontakt med dem? finns ingen kontakt om borås via hemsidan nämligen :/

2010-02-10 @ 21:49:45
Postat av: Madde

det kan nog stämma, för just nu så är cdon i borås "mellan" två företag. tidigare har Aditro skött cdon, men nu ska istället ett företag som heter ENS ta över deras verksamhet. så mitt råd är att du istället tar kontakt med ENS, de sökte även folk där för ett tag sedan :)

Postat av: Syrran

Vilken TUR du har en syrra som hittar utbildningar till dig! ;)

2010-02-14 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback