Inspiration till sovrummet

Jag har klurat lite på hur vi ska möblera vårat sovrum, och jag tror att jag har kommit på en riktigt bra lösning.

Längs en av väggarna ska vi ha två stycken stora "Malm"-byråer från IKEA (med 6 lådor), eftersom de rymmer väldigt mycket och vi inte har några garderober i sovrummet. Sedan har jag nog inte riktigt bestämt mig för vilken sängstomme vi ska ha... IKEA's "Malm" tar ju inte så mycket plats, men jag gillar en från Ellos bättre... Den går dock ut mer än 15cm från väggen och vi har egentligen inte plats för det. Vi får se.
Däremot såg jag att IKEA har väldigt smidiga spegelskåp, "Skär" för 995kr, med krokar i, perfekt till väskor, skärp och halsband! Ett sådant till mig : )
Sedan föll jag för den randiga mattan! Med den kan man välja precis vilken färg man vill ta upp i resten av rummet, det blir lätt att förändra!

Vi får se när förändringen blir av, det beror lite på ekonomin såklart, men snarast hoppas jag! ; )


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

vårigt och fint blir d eiaf om du gör de som du har på bilden, riktigt nice, ska sätta igång med inredningen nu, har gott om pengar till de faktiskt, (inte för att skryta) så de e lika bra att sätta igång ;) fan, allt e ganska nytt för oss i vardagsrummet så byter man ut de :P haha men måste man så måste man, svart/lila/vitt e ju favoriterna så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback