Jag säger då det...

I det stora hela har jag haft en riktigt bra dag. Det gick bra på jobbet, och jag var på bra humör på vägen hem.
Sen upptäcker jag att jag har fått post från Arbetsförmedlingen. De har tydligen beslutat sig för att avanmäla mig från min a-kassa av någon anledning. Tydligen har jag missat nåt. Frågan är vad. För när jag har fått hem kallelser till möten och dylikt har jag aaaaalltid ringt, talat in meddelande eller mejlat om jag inte kan komma. Och jag har inte kunnat komma eftersom jag har jobbat, och det vet dom mycket väl. Så nu är jag rätt förbannad faktiskt. Men jag slängde iväg ett mejl illa kvickt och ifrågasatte deras beslut (jag ringde också men de hade visst gått för dagen) så vi får se vad de har att säga till sitt försvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback