Och ännu en dag har passerat

Jag sitter och funderar lite över morgondagen... Det känns fantastiskt kul, men samtidigt skrämmande. Innerst inne vet jag att kommer gå prima, det är ju detta jag har velat göra så himla länge!

Sedan har jag kommit på att jag har en väldigt förutsägbar sambo. Tanken var att min kära syster och hennes kille Tom skulle kommit på en fika nu ikväll, så igår bakade jag några muffins(ar?). Givetvis tog vi varsin när de var nybakade, men sedan var jag tvungen att förbjuda Robban från att äta några muffins idag innan fikan, för annars skulle det inte finnas några kvar... Hur som helst så fick syrran och Tom förhinder så det blev ingen fika. Så då tänkte jag att vi kunde fika själva.

Robban: Men jag har redan ätit en...
Robban: ...två.
Jag: Tre?
Robban: Hehe, aaa tre, men bara tre jag lovar!

För övrigt så väntar jag på att den där "någon" ska komma hit snart igen och storstäda badrummet. Jag menar, hallåååå hur länge ska jag behöva vänta? Dessutom har vi köpt ett nytt toalock som "någon" måste byta också! Sedan finns det en hel del annat som "någon" borde göra, boka tvättid och framför allt tvätta med mera, med mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback