Söndag it is!

Jag måste säga att denna helgen har varit väldigt lugn och skön...
I fredags kom Wille hit, och vi drack några öl (jag drack bara en) men jag var så himla trött så jag gick och la mig medans de började kolla på den senaste Terminator. Och igår var bjuda hem till Harriet och Torratacos och för att kolla på Melodifestivalen. Jag kan inte säga att var särksilt imponerad av bidragen, men jag hoppas på bättre framöver!

Eftersom att jag slutar sju på veckorna så hinner jag inte med så mycket med ärenden och kolla i butiker då allt är stängt vid den tiden. Så idag åkte jag och Robban en sväng till Knalleland och köpte lite allt möjligt och lyckades få ihop 7 st reselotter, så imorrn kanske vi har vunnit en resa till Mallis om vi har riktig tur ; ) Det hade ju inte varit alls dumt!


Drack ett gott vitt vin igår med, jag brukar alltid ta kort på goda viner eller andra grejer med iPhonen så att jag ska komma ihåg namnet : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback