Intar soffläge snart...



Helt oväntat ringde de från CDON i måndags frågade om jag kunde komma in och jobba.

Jag var helt säker på att det inte skulle finnas nåt mer jobb överhuvudtaget, men vilken tur att det blev ändring på det! Förmodligen blir det väl jobb hela veckan, har varit sjukt mycket hittills denna veckan.

Så nu sitter jag här lite halvt i skiten... Farmor fyller nämligen år imorgon, och jag hade tänkt köpa en present antingen igår eller idag, men jag har jobbat så dumma tider så allt är stängt när jag slutar... Med tanke på att jag har världens bästa farmor vill jag givetvis ge henne något väldigt fint. Jag har tänkt lite, och jag tycker det känns onödigt att köpa en massa prylar till henne som redan har allt. Så jag funderar på att köpa en fin blomma och kanske en chokladask, och sedan "ge" henne som present att jag (och syrran?) åker hem till henne och lagar tacos och så dricker vi vin, äter ost och spelar kort tillsammans : )

Nu ska jag ladda upp för finalen i Paradise Hotel. Jag trodde aldrig att jag skulle gilla sån skit, men det är verkligen underhållning på hög nivå! Tänk att intriger kan vara så roligt... ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback