Mellis



Denna veckan har jag bara jobbat måndagen, i övrigt har jag varit ledig. Ganska skönt om jag får säga det själv, för jag har hunnit med grejer som jag aldrig brukar göra annars. Jag har varit och lämnat blod, tvättat tvättarnas tvätt, fyllt i massa papper, träffat min jobbcoach, hälsat på lite kompisar osv. Just nu ska jag börja att rensa kylen och städa ur den, och även sop"skåpet" (det är ju en låda, säger man soplåda då? :S). Sen tänkte jag även påbörja evighetsprojektet att rensa garderoben. Känns sådär, för jag är så himla dålig på att slänga just kläder, så jag vet redan nu hur det kommer sluta... Jag tänker alltid "Jamen den kan jag ju ha när har gått ner några kilo" eller "Den kan vara bra att ha" and so on...

Nåja, jag har i alla fall energi efter mitt fina mellanmål, så nu är jag fit for fight!


Försökte lägga upp detta för ca 1,5 timme sen, men då verkade det som att blogg.se hade lite problemo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh! Du SLÄNGER väl inte kläder?! Nu passar nog dina kläder inte mig ngt vidare, om det är de kläderna som inte längre passar dig som ska slängas. Men är det bara kläder du är trött på kan jag ju försöka klämma mig i ngt vid tillfälle, du är ju lite mindre än mig så det är ju ytterst tveksamt i vilket fall... Annars kan du ju alltid slänga det i någon såndära box?

2010-01-28 @ 16:32:35
Postat av: Syrran

Åh suckar Va fan tar namnet vägen hela tiden?! Har nu skrivit det typ TRE gånger. Redan borta. Det var jag som skrev för övrigt.

2010-01-28 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback