Toodelo!

Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Jag kan sova hur länge och hur mycket som helst nu för tiden! Det resulterar i sena mornar med sen frukost och hela dagen blir mer eller mindre förskjuten. Måste verkligen göra något åt detta!

Inte var jag bättre idag, först gick jag upp vid 10 och sen gick jag till sängen igen (!) och vaknade runt halv 12... Det kan ju vara roligt att göra något av dagen ibland! Tanken var att jag skulle åka till farmor en sväng idag, och kanske även min kära faster, men farmor svarade inte förut, så jag får prova att ringa igen helt enkelt.

Imorrn är det jobb från 10-19 som gäller, lite halvkilig tid men det ska nog gå bra! Får vara glad att jag får jobba överhuvudtaget! Just det, måste lägga in lite nya låtar på iPoden inför jobbdagen imorrn, får inte glömma det!

Ska prova att ringa farmor igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback