Vad har hänt med Room Service?

Jag har alltid kollat på Room Service, alltid varit faschinerad över hur fint allt blir! Men denna säsongen vet jag inte vad som har hänt. Blir det inte skärpning snart så slutar jag att titta. Vad hände med de andra inredarna? De som faktiskt var bra?

Och idag är det bara 5 dagar kvar till lön! Jisses vad efterlängtat! Snacka om tur att jag fick börja på CDON i december, annars vet jag inte hur det hade gått...

På tal om jobb! I söndags var jag på intervju på Iittala Outlet, och jag får besked antingen imorgon eller på fredag. Jag hoppas verkligen att jag får börja där, även om det bara är timanställning, så skulle det vara himla roligt!
Sen kan jag även berätta att jag har börjat kolla på diverse utbildningar... Tror att jag ska söka in till en utbildning till hösten, i så fall blir det butikskommunikatör! Tror att det skulle passa mig sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback