Semester!

Just i detta nu har jag semester, and it feel's goooood! : )

Det är glest mellan inläggen, men jag har verkligen inte haft lust, så det får helt enkelt bli när lusten faller på! Som idag! Jag började dagen med att gå en powerwalk på 1h och 20min med Terese, helt underbart! Imorgon kör vi igång redan klockan 08.00, uppe med tuppen med andra ord.

Nu under semestern så tänkte jag och R passa på att njuta av varandra, så vi bokade en stuga i Halmstad två nätter : ) Ska bli så mysigt! Kan även hända att vi hälsar på min farmors syster och hennes man, men det får vi se. Imorgon bär det av till Harriets älskade smultronställe, nämligen deras stuga! Det är så fridfullt där ute, och vackert framförallt!

Nu tänkte jag råda bot på kurriburret i magen, frågan är bara med vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback