Drömma kan man göra!

Även om hus inte är aktuellt förrän om ett par år, så älskar jag ändå att kika in på
Hemnet och smygtitta lite! För det mesta blir jag förskräckt av alla blandningar av träslag, mönster och färger, men idag föll jag för ett riktigt gammalt hus i Dalsjöfors. Verkligen ett renoveringsobjekt. Alltså v e r k l i g e n. Men gud så charmigt! Allt behöver göras om, det går överhuvudtaget inte att flytta in, men med lite (okej, väldigt mycket...) kärlek så kan det bli hur fint som helst!

Kommentarer
Postat av: syrran

Hahaha, jag tittade på detta huset jag med. Helt UNDERBART! Det är ju ngt sådant vi vill hitta, fast närmare vatten. Tänk det huset, vid en sjö... mmm.



Hittade en bra pizzasida förresten!
http://www.bakapizza.se/



Kram Syrran

2010-06-04 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback