A stubborn headache...

Nu har jag haft konstant huvudvärk i snart två veckor, och är redigt trött på detta! Jag blev dock glatt överraskad när jag sökte hjälp på vårdcentralen och de tog mig på allvar! Jag hade nämligen huvudvärk i tre veckor förra året, och då tyckte de att jag skulle äta starka tabletter och jobba...
Nåja, vi får se om de kommer fram till något denna gången!

Jag har lite bilder från Bounce som jag tänkte redigera, men jag sitter inte gärna så mycket vid datorn i och med huvudet då... Får se om jag kanske redigerar några idag, har inte så mycket för mig ändå!

Det enda jag behöver göra idag egentligen är att komma på vad jag ska äta...hmmm. Alltid lika svårt. Vi är bjudna på fest idag, men Robban får gå utan mig. Känns inte så lämpligt att dricka alkohol för tillfället.

För övrigt så längtar jag efter att kunna börja sy. Har många idéer på lager som bara väntar på att få bli verklighet! Syrran var snäll och lämnade in symaskinen på service (man ska tydligen göra det sa mamma) i veckan, så nästa vecka borde den vara klar : ) Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback