ILVA

ILVA är för mig ett ganska nytt företag, det var först i år som jag upptäckte deras fantastiska hemsida! Snäll som jag är så tänkte jag såklart dela med mig av de godbitar som jag hittar ; ) De har allt man kan tänkas behöva inom inredning, för både slott och koja!

Själv har jag länge varit på jakt efter ett nätt och fint nattduksbord till vårat sovrum. För tillfället har vi varsitt vitt Lackbord (från IKEA) på var sida om sängen och de är varken nätta eller speciellt fina längre... Och så surfade jag in på ILVAS hemsida för ett tag sedan och hittade en hylla som heter "Birdhouse". Jag föll för den lilla varianten med en låda och ett hyllplan, och ännu är det att det är väggfast! Dessvärre var de slut i lager och kommer inte in förrän v. 25, hoppas jag lyckas norpa åt mig två stycken då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback