Bodum Bistro

För ett tag sedan kom jag fram till att jag är i behov av en ny vattenkokare. Dels så rinner det massa vatten utanför när man häller med den gamla, och dels så tycker jag att vi ska ha en i färg! Eftersom jag faktiskt använder vattenkokare dagligen då jag är en riktig tedrickare, så behöver ju den vara så snygg att den kan stå framme hela tiden! Och snacka om att Bodums Bistro uppfyller mina krav ;)
Det svåra är dock att välja färg... Just denna varianten finns i färgerna rött, grönt, lila, orange, vit, svart och grå. Personligen vill jag ha en färg-färg, så jag väljer mellan de fyra ovan. (det lutar nog åt orange faktiskt...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LILA !!! Gör snygg =)

2010-11-23 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback